25 Mart 2012 Pazar

Gideyim ben o zaman .

   Yaşamış , yaşayan , yaşayacak ve bilinmeyen tüm evrenlerin en saçma yazılarını yazacağımı elbetteki biliyorsunuz...
   Nüfus dağılımının iş gücü-emek  olanakları açısından istihdam ve yatırım politikasına etkilerini  birazcık da  güney doğu profili üzerinde inceleyelim falan demeyeceğim korktunuz , korkmayın . Oturun tamam . 
   Geçen bir kızla bankanın kapısında çarpıştık . Kapıyı açtım ve geçmesi için yol verdim . Olum kız bana ne kadar kibarsınız dedi lan m.na koyayım da demeyeceğim . Gerçekten !   Ben böyle bir adam da değilim . 
   Aslına bakarsanız ne yazacağımı bilmiyorum . Hangi konudan bahsetmeliyim ciddi anlamda sıkıştım . 
Neyse ben gideyim kendim için bir şeyler bakayım  siz de beklemeyin ... Üşüdüm de zaten ! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder